Voda - strategická surovina, vodohospodár - strategické povolanie
1. Zabezpečenie kvalifikovaných lektorov a „hlavnej tváre“ kampane
2. Spracovanie populárno-odborných spotov s tematikou „vodohospodár – strategické povolanie“
3. Súťaž pre stredné školy
4. Informačný materiál
1. Zabezpečenie kvalifikovaných lektorov a „hlavnej tváre“ kampane
- 16 vyškolených zamestnancov z podnikov, ktoré sú v Asociácii vodárenských spoločností
- hlavná tvár kampane
- scenár pre prednášky a krátke spoty / videá
2. Spracovanie populárno-odborných spotov s tematikou „vodohospodár – strategické povolanie“
- 5 krátkych spotov/videí
3. Súťaž pre stredné školy
- súťaž pre stredné školy, vrátane propozícií
- ocenenia: exkurzia autobusom na Vodné dielo Gabčíkovo + reklamné predmety pre výherné triedy (tričko s potlačou, dáždnik s potlačou, pršiplášť, termoska, fľaša na vodu, zápisník, pero)
4. Informačné materiály
Plagát – formát A3, počet výtlačkov 3000.
Skladačka – A4, 2x lom, počet výtlačkov 50000